OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Predávajúcim je Greta Ninetta Jasko, Hargašova 17,84106 Bratislava, ktorá je zapísaná v Živnostenstkom registri pod číslom 105-25473, IČO: 40 029 344 , DIČ: 3020506159,

tel. +421 907 791 837, e-mail: inyani@inyani.sk (ďalej len "predávajúci"). 1.2 Predmetom je predaj tovaru na stránke internetového obchodu www.inyani.sk

1.3 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka. 1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho (www.inyani.sk) a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

2. Cena tovaru

2.1 Predávajúci nie je plátcom DPH.

2.2 Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané bez DPH .

2.3 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Balné je zahrnuté v cene dopravy.

3. Objednávka tovaru

3.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne: a) prostredníctvom nákupného košíka na www.inyani.sk, b) zaslaním e-mailu s uvedením požadovaného tovaru na inyani@inyani.sk

3.2 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

3.3 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

3.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

3.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom na inyani@inyani.sk. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.

3.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť).

4. Platobné a dodacie podmienky

4.1 Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku, prevodom na účet predávajúceho, alebo platobnou kartou prostredníctvom Stripe. Platba na dobierku v rámci Bratislavy je možná iba v hotovosti. Spôsob platby na dobierku mimo Bratislavy určuje výdajné miesto Packeta.sk. 

4.2 Platba je možná v mene EUR.

4.3 Tovar štandardne dodávame len v rámci Slovenskej republiky. Tovar do ostatných štátov EU odošle predávajúci len po dohode s kupujúcim. Cena za dopravu mimo územia SR bude kupujúcemu oznámená e-mailom ešte pred odoslaním objednaného tovaru.

4.4 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom. Faktúra slúži zároveň ako dodací list.

4.5 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní, alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O predĺženej dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky/emailom. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 3.5 týchto Obchodných podmienok.

4.6 O odoslaní/expedovaní tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom.

4.7 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru v rámci Bratislavy spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke: a) Inyani osobným doručením, b) Packeta.sk. Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru mimo Bratislavy prostredníctvom Packeta.sk.

4.8 Cena za dopravu tovaru na určené miesto je nasledovná: v ramci Bratislavy a) dodanie Inyani osobným doručením pri objednávke tovaru do 25 € je 3,00 €, b) dodanie Inyani osobným doručením pri objednávke tovaru nad 25 € je zdarma, alebo mimo Bratislavy a) prostredníctvom Packeta.sk pri objednávke tovaru do 25 € je 3,00 €, b) prostredníctvom Packeta.sk pri objednávke tovaru nad 25 € je zdarma.

4.9 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

4.10 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky a v prípade poškodenia zásielku neprebrať od doručovateľa. Kupujúci aj predávajúci sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.

4.11 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujucím okamihom, keď kupujuci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme objednaný tovar.

5. Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru

5.1 Kupujúci ma právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní.

5.2 Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť predávajúcemu alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Kupujúci je povinný tovar vrátiť neotvorený a nepoškodený.

5.3 Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

5.4 Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru

predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

5.5 Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujucemu platby podľa odseku 5.4 pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

6. Reklamácie a záručné podmienky

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u predávajúceho alebo osoby určenej k oprave bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku, emailom na inyani@inyani.sk alebo telefonicky na +421 907 791 837. Ak urobí tak písomne alebo elektronicky, mal by uviesť svoje kontaktné údaje, popis chyby a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

6.1 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra).

6.2 Kupujúci má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu!

6.3 Predávajúci zodpovedá za chyby vzniknuté pri výrobe, manipulácií alebo balení produktu. Nie je zodpovedný za chyby a poškodenia tovaru, ktoré nevznikli jeho chybou a zapričinením, poprípade zlou manipuláciou s tovarom zo strany kupujúceho.

6.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť s kópiou faktury.

6.5 Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne

plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

6.6 POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII:

6.6.1 Kupujúci čo najskôr po zistení chyby tovaru odošle tento tovar doporučene na adresu predávajúceho uvedenú v bode 1 spolu s kópiou dokladu o kúpe s popisom chyby výrobku.

6.6.2 V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojene s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť po vybavení reklamácie v prípade uznania reklamácie zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady.

6.6.3 Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie tovaru kupujúcemu po výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.

6.6.4 Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27 (www.soi.sk).

6.6.5 Tieto Obchodné Podmienky sú vypracované v slovenskom a anglickom jazyku a v prípade akýchkoľvek rozdielov, otázok alebo sporov týkajúcich sa významu, formy, platnosti alebo výkladu týchto Obchodných Podmienok, má prednosť slovenská verzia.

V prípade potreby formulára na Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku nás kontaktujte na: inyani@inyani.sk